Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel değilse neden ayrıldınız hocam? Maaşları iyi diye biliyorum dhmi çalışanlarının.
DHMİ değildi hocam, özel bir yer hizmetleri şirketinde çalışıyordum. Havacılığın eski kaymaklı günleri geride kaldı. Sadece kadrolu DHMİ ve THY çalışanları o ayrıcalıklara sahip. Şu anda bile özel yer hizmetleri şirketlerinde ortalama maaş 3,5K bandında (ikramiye vs dahil edildiğinde). Ben açıkçası adam kayırmacılıktan ve gözümün önünde uçuşan torpiller vs. bunalmıştım. Kendi işimi yapmak istedim. Kariyer olarak çok aydınlık değildi çünkü adamın yoksa. Her ne kadar tırnağımla kazıyıp 7 senemi verdiysem de...

F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rolanti gibi birşeymi hocam dönüyor ondan dedim. Kerem Gök videolarını takip ederim uçaklara merakımda var ama çok bilgim yok ondan sordum
Aynen öyle hocam, kalkış öncesi pilotlar bir check-list üzerinden geçiyorlar rutin kontroller hesabı. Motorların çalışıp çalışmadığı da bu checklist'e dahil. Tabi bu rolanti diyebileceğimiz motor dönüş hızı sizi içine çekecek kadar güçlü değil. Keza uçak çevresinden tüm kişi ve araçlar ayrılana kadar, motorların yüksek hızda çalıştırılması zaten yasak

hedwing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buradaki bir işsiz gider şimdi ihbar eder
Kural olarak söylenenler doğru olabilir. Tam hatırlamıyorum ama yanılmıyorsam DHMİ kurallarında böyle bir şey vardı. Ama nihayetinde bu eğitim ve hobi amaçlı bir video. Herhangi bir kâr amacı gütmüyor. Üstelik, YouTube'da milyonlarca benzer bir video var. Neden ceza kesilsin? Aksine şirketin tanıtımına katkı