Serdar449 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam, yer hizmetleri departmanındaydım. Boarding tarafı.
Özel değilse neden ayrıldınız hocam? Maaşları iyi diye biliyorum dhmi çalışanlarının.