Bu iş erkek / kadın ilişkisi gibidir. Erkekler genelde düz mantık düşünür, yazılımcıların çoğuda öyle. Onda hız varsa bundada hız var ne fark var ki? Kadınlar öyle değildir, detaycıdır. Tasarımcılarda burada ki detaylarla ilgilenir. Windowsta olmayan, tasarımı kolaylaştıran bir çok öğe mevcut MAC'te. Yapılan çalışmalarda ani oluşabilecek hatalara karşı MAC her zaman daha anlayışlı ve kurtarılabilir. Windowsta bu durum malesef çoğu zaman yok. Ekran kalitesi, Sketch gibi bazı ürünlerin sadece MAC tarafından kullanılabiliyor olması, hızlı kullanım için hazırlanmış tuş kombinasyonları bu sayede bir çok işi hızlıca görüntüleyip çözümlenebiliyor. Burada olay senin ki ssd benim ki şöyle yada benim windows çok hızlı o yüzden gerek yok gibi düşünce değil.

Araba düşünün, Spor bir otomobille, konfor odaklı hazırlanmış bir arabaya bindiğinizde deneyimlediğiniz ve gözlemlediğiniz nasıl hissiyatlar varsa aynı şekilde iki cihaz arasında da farklar mevcut.Gerçekten işini ciddiye alıp, yoğun mesai harcayan tüm tasarımcılar MAC kullanır.