3 sene kadar Volvo s60 kullandıktan sonra, SUV bir araca geçme düşüncesi ile Nissan X-Traile geçtim. Son derece memnunum. Benzinli Passat'dan sonra dizel Volvo'ya geçiş yapmıştım ve alışma sürecinde Volvo biraz hantal gelmişti, buna rağmen kısa süre sonra çok severek binmeye başlamıştım. Yeni araca geçerken çok tereddütlüydüm ancak X Trailde hiç bir sorun yaşamadım. En az Volvo kadar da sevdim.
Mercedes'in şu an itibariyle 350 K TL altında olan hiç bir aracında Volvo s60'ın hissettirdiklerini bulabileceğinizi sanmıyorum o yüzden Nissan ya da Volkswagen alternatiflerini değerlendirin ya da Volvo'nun bir üst modeline geçiş yapın derim ben de.