Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlız havalimanların da resim, video çekip paylaşmak yasak hocam. 70 yaşına da gelseniz tespit ettiklerin de hakkınız da işlem yapılıyor. Bilginiz olsun.
Ortada kötü birşey yok malesef.