(tekrar konu açmamak için bu konuyu hortlatıyorum.)
son bir aydır facebookta aşırı bir yavaşlık gözlemliyorum. ara ara düzeliyor tekrar yavaşlıyor.
aynı sorunu yaşayanlar varmı?
Aynen hocam özelikle bende akşam 8 gece 1 arası var ya bazen sayfalar 15 dakikada yüklenmiyor o kadar yavaşlıyor ki ama yabancı ip ile girdiğimde duzeliyor