MiKR0P adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pp L miydi 1 yil gecmeden unutmaya basladim bile :/
PP T olması lazım hocam. DHMİ İtfaiye önü. Kaç yıl oldu unutmak çok doğal