Konu
Grafikerler neden mac kullanır
18-09-2019, 04:19:13
#64
usertolem
Tsubaki adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Isırılmış elmayı sever bu arkadaşlar. Monster'ın Mac den eksiği ne arkadaş ?
Zarafet.