pisipisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu komutları puty den mi yazmam gerek eğer öyle ise tepki vermedi Hata: -bash: firewall-cmd: command not found
Evet, şu 2 komutu uygulayıp test eder misin girip girmediğini
systemctl stop firewalld
systemctl disable firewalld