Konu
Centos Wep Panel Kurdum Ama Açılmıyor.
18-09-2019, 00:46:58
#3
pisipisi
yahyagokgoz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Port engellidir izin veriniz.
# firewall-cmd --zone=public --add-port=2030/tcp --permanent # firewall-cmd --reload
Bu komutları puty den mi yazmam gerek eğer öyle ise tepki vermedi Hata: -bash: firewall-cmd: command not found