dünyada yaşayan tüm canlılar öldükten sonra bir yerlere gideceğini düşünüyor hindular öldükten sonra rearnkarnasyon ile tekrar yeni bedende hayata geleceğine inanıyor bunun önüne geçmenin tek yolu olarakta inandıkları şey cenazeyi yakmak o zaman geri gelmiyorsun yani gezegenimizde inanç biterse insan asıl o zaman ölür