yine kendi içimizden deneriz
aktif olmayanı ben attım ligden
bakalım ingiiltere nasıl olacak
ama 119 cu dakikada kupadan elemen koydu

1 dk daha dayansak penaltılarla alırdım maçı
osm kullanıcı adını pm ile yaz bana 3 gün sonra yeni lig var davet ederim
Avrupa elit kupası mı hocam dediğiniz? Bana geldi ekrana Ajax'ı seçtim