Ui/ux designer kendi topladığım bir masaüstü pc kullanıyorum. Bu sisteme dualboot olarak kullanabileceğim windows ve mojave kurulumu yaptım.
Windows tamamen orjinal ve uyumlu çalışmasına rağmen hackintosh olarak kullandığım mojave de adobe programlarının açılış hızlarından genel performansına kadar çok farklar var.
Birde bunun yanında sunduğu çeşitli iş programları ile çok rahat çalışma imkanı sunuyor. Şuanda arayüz tasarımcısı olarak photoshop, sketch, xd ve invision studio gibi programlar kullanarak işler yaptım.
Aralarında en iyisinin sketch olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Hatta iş gereği kullandığım farklı programlarda da durum pek değişmiyor.