2.'lik için zorluyoruz bakalım. Sanırsam 4-5 kişi kaldık ligde. Herkes takımını bırakıp kaçmış.

Yeni lig varsa Türkiye veya yurtdışı davet atabilirsin hocam.
@fikirdanis;
yine kendi içimizden deneriz
aktif olmayanı ben attım ligden
bakalım ingiiltere nasıl olacak
ama 119 cu dakikada kupadan elemen koydu

1 dk daha dayansak penaltılarla alırdım maçı
Henüz başlamasına 1-2 gün olan lig var mı? Eğer boş yer varsa beni de yazar mısınız
osm kullanıcı adını pm ile yaz bana 3 gün sonra yeni lig var davet ederim