Açıkçası ben saçma fikir olarak düşünmüyorum.

Tabi burada en önemli şey iş bölünmesi.


Domaini X kişisi alır.
Hostingi X kişisi alır.
Premium temayı X kişisi alır.
Siteyi X kişisi yapar.
Mail adreslerini X kişisi açar.
10 adet farklı sosyal medya hesabını X kişisi açar.
Tüm içerikleri sosyal medyadan X kişisi paylaşır.
Popüler olabilecek veya arama hacmine göre makale başlıklarını X kişisi seçer.
Gerekirse Sosyal medya reklamlarının ücretini X kişisi verir.
Sitenin temel Seo ayarlarını X kişisi yapar.
Y kişisinin ürettiği makaleri siteye girmeden makalenin görsellerini X kişisi bulur ve özgünleştirir.
Makaleleri siteye seo uyumlu olarak X kişisi girer.
Sitenin ileriye dönük seo çalışmalarını X kişisi yapar.

Y kişisi sadece görselsiz makale üretip, X kişisine mail atar.

Bu bağlamda mantıksız olan nedir sizce? Ben mi yanlış düşünüyorum?

**Heee sadece domain alıp, kendi resellerine aktarıp, ücretsiz standart wordpress teması koyup başka birşeyle ilgilenmeyecekse öyle bir dünya yok tabii