Açıkçası ben saçma fikir olarak düşünmüyorum.
Tabi burada en önemli şey iş bölünmesi.
Domaini
X kişisi alır.
Hostingi
X kişisi alır.
Premium temayı
X kişisi alır.
Siteyi
X kişisi yapar.
Mail adreslerini
X kişisi açar.
10 adet farklı sosyal medya hesabını
X kişisi açar.
Tüm içerikleri sosyal medyadan
X kişisi paylaşır.
Popüler olabilecek veya arama hacmine göre makale başlıklarını
X kişisi seçer.
Gerekirse Sosyal medya reklamlarının ücretini
X kişisi verir.
Sitenin temel Seo ayarlarını
X kişisi yapar.
Y kişisinin ürettiği makaleri siteye girmeden makalenin görsellerini
X kişisi bulur ve özgünleştirir.
Makaleleri siteye seo uyumlu olarak
X kişisi girer.
Sitenin ileriye dönük seo çalışmalarını
X kişisi yapar.
Y kişisi sadece görselsiz makale üretip, X kişisine mail atar.
Bu bağlamda mantıksız olan nedir sizce? Ben mi yanlış düşünüyorum?
**Heee sadece domain alıp, kendi resellerine aktarıp, ücretsiz standart wordpress teması koyup başka birşeyle ilgilenmeyecekse öyle bir dünya yok tabii