Konu
Grafikerler neden mac kullanır
17-09-2019, 12:41:29
#41
AtomaniA
2009 Macbook'ta aldığım render performansıyla 2017 topladığım windows'tan aldığım performans aynı. Sebep bu tarz programların konfigürasyonlarının mac'e daha uyumlu olması bence.