Sorunun cevabı burada var hiç tartışmaya gerek yok ; https://creativepro.com/is-mac-or-pc...hic-designers/

özeti ; dijital tipografi ve photoshop ilk olarak mac'de doğdu bu yüzden altyapısı sebebiyle daha performanslı. yeni başlamış ve parayı bulan grafiker erkenden mac i seçer alışırsa da devam eder , maliyete dayanamayan grafiker aynı işi düşük/orta performans ile Windows'ta da yapabilir. Mac e alışmış bir grafiker windows a asla geçmez. Ama windows'ta ilerleyen her grafikerin hayalidir mac'e geçmek