Ne kadar kizarsak kızalım zamanında bizi kullandılar. Zamanında soru sorma siteleri, forum platformlarında site sahiplerine çok rant sagladık. Sonu ne oldu ? ban. Adını vermek istemedigim birkaç websitesi var. Bunlardan birisi ise pcnet denen o saçma site. Bilgisayar soruları olan her yeni kullanıcıya yardımcı oluyorduk. Ancak bir gün websitemi tanıtmak ( kesinlikle rakip site degildir. 2012 yılında letgo tarzı düşündügüm 2. el takas sitesidir) için açtıgım konuda nedensiz ban yedigimi gördüm.
Evet bu ve bunun gibi siteler şu anda çöp ve ölü siteler.
Kısacası bunu neden yazdim. Evet arkadaslar zaman hepimiz için kıymetlidir. Ancak r10 dışında getiri saglamayacak sitelerde benim gibi zaman kayıp etmek, aynı bu arkadaşların dedigi gibi `site benden makale senden` olayı demektir.