2.'lik için zorluyoruz bakalım. Sanırsam 4-5 kişi kaldık ligde. Herkes takımını bırakıp kaçmış.
Yeni lig varsa Türkiye veya yurtdışı davet atabilirsin hocam. @fikirdanis;