R10 gibi bir platformda site açamayacak yoktur maddi konular açamadı desek en kötü bloggerla başlar adam kendine ait olur, ki ondada sponsor hosting var 8tlye domain alma var yani akıllarınca yatarak para kazanmaya çalışıyorlar