maalesef hesabınıza çekecekseniz eğer bulunduğunuz ülke para birimi yani TL üzerinden ödeme yapar. Payoner kart alarak USD veren bankamatiklerden direk USD olarak çekebilirsiniz.
Kartla cekseniz %2 komisyon odersiniz (mastercard komisyonu) . Diger secenek ise TL hesabiniza cekmeniz. Kur biraz dusuk gorunuyor fakat SWIFT ucreti de bu kur bozumun icinde olunca yine komisyon %2 oluyor hemen hemen.
Bilgi için teşekkürler. Daha önce eklediğim hesabı silmek istediğimde bu uyarıyı veriyor
"Bu banka hesabını silemezsiniz çünkü bununla bağlantılı para kaynaklarınız var." Bu konu hakkında bir bilginiz var mı?
Enpara hesabımı kapattığımdan dolayı değiştirmek istiyorum ama daha önce bu banka hesabına ödeme aldığım için silinmiyor.