(tekrar konu açmamak için bu konuyu hortlatıyorum.)
son bir aydır facebookta aşırı bir yavaşlık gözlemliyorum. ara ara düzeliyor tekrar yavaşlıyor.
aynı sorunu yaşayanlar varmı?