hllzn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pardon. giriş yapmamamız
Ona da soyle bir sey diyeyim. Actigim hesaplar shadowa girmiyor. Ama giris yaparsam spamdan hesap komple kapaniyor. Ip degistirme falan da yapmiyorum.