S7 kullandım 2 sene önce motosiklet kazası yaptım cebimden fırladı 2metre uçtu telefon, 2gün sonra telefon açılmıyverdi yolladım ıspartadan garantiye ümran var çok ilgili bi telefoncudur 3gün sonra telefon batarya ekran arka kapak ücretsiz değişti geldi.