Hocam böyle bir şey düşünüyorum var mıdır ?
10 sub açayım , 10 tane proxy adresi ile pint. hesaplarını açayım ve pinler sadece bu proxy ile pinlesinler.
Böyle bir şey var mı ?
Proxy kullanma sebebim ayni ip den pin atilmasini engellemek.
VOG-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Benimle ayni islemi uygulayan hesaplardan birini paylaşiyorum..
Konuyu actigimdan bu yana 10 bin pin oldu 2gun sonra gosterim yansir muhtemelen kac gosterim olucak merak ediyorum🤔 ortalama her pin 6 gosterim alsa super ilerlemis olur.