alayel44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam böyle bir şey düşünüyorum var mıdır ?
10 sub açayım , 10 tane proxy adresi ile pint. hesaplarını açayım ve pinler sadece bu proxy ile pinlesinler.
Böyle bir şey var mı ?
Proxy kullanma sebebim ayni ip den pin atilmasini engellemek.

VOG-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Benimle ayni islemi uygulayan hesaplardan birini paylaşiyorum..


Konuyu actigimdan bu yana 10 bin pin oldu 2gun sonra gosterim yansir muhtemelen kac gosterim olucak merak ediyorum🤔 ortalama her pin 6 gosterim alsa super ilerlemis olur.