Kollarda uyuşma ilk oldugunda olmuştu halsiz hissediyorum kendimi hareket etmek bile istemiyorum.
hocam nacizane tavsiyem iyi bir kardiyolog görsün seni. iyi bir kan testi mutlaka isteyecektir. basit bir soğuk algınlığında bile oluyor bu. bilgisayar başındayız tüm gün. dolaşım bozukluğun da olabilir. biraz pahalıdır ama acıbademdeki doktorlar işinin cidden ehlidir. vücut şuan sana mesaj veriyor. hayat standardında birşey değişmez ise ileride bu belirtiler katlanarak sana dönecektir. aman diyim.. bende benzer şeyler yaşadım. 150 kilolara çıkmıştım 1.80 boy ile. şimdi düzenli spor ve sağlıklı beslenme çizgimi koruyorum. sigara desen eski can dostumdu artık baş düşmanım. içilen ortamda bile durmuyorum.