Sağ elimde parmaklar ve orta tarafı böyle nokta nokta yanıyor yani mesela baş parmağın orta tarafinda acıyı hissediyorum sonra oradan gidip elimin ortasinda hissediyorum sonra işaret parmağımda vs. (Anlık oluyor tabii)

Bugün ikinci kez oldu bu ne olduğu hakkında bilgisi olan var mı?