O nasıl bir şey öyle; literatüre yeni bir bakış açısı mı getirmişler? mbit mbit'tir yahu... Anca söyleyebilecekleri şey "bizim hattımız daha stabildir" olur.

Bir de "4.5 fiber" mi varmış; onu da nalamdım.