Breakupsong adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün bilgisayarı açmayacağım çok yoruldum dedim,bu seferde dışarda kağıt kalemle algoritma yapıyorum.Eve geçince yazarım diye.🤣😅

Kral sen yazma Boşver unutmuşsun yazmayı hatırlamakla vakit harcama