Konu açan arkadaş için sorun olmazsa aynı şekil bende pm almak istiyorum @alisutci; dostum okey uygulamaları çok gelişti ve çok rekabet var açıkcası nasıl yapmayı düşünüyorsunuz benimde az çok isteğim var da tutar mı aşamasında ama hep aklım