arnold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamın konuyuda işgal ettik kusura bakmaz inş.

hocam şuan 2. el teleon için 1100 çok geldi bana yinede teşekkürler.
Sorun yok hocam. 2 aylik cihazdir. Arka jilatini hiç çıkarmadım. Temiz kullandığım cihazdir. 2 yıl garantili