bu konu gösteriyor ki bizim milletimiz mala mülke gösterişe çok önem veriyor. biz ülke olarak böyle devam edersek bir baltaya sap olamayız. xiaomi alan ezik apple alan havalı kavramını beyinlerden silmedikçe kapitalist sistemin kölesi olmaya devam ederiz. köle olmayı kabul edenler apple almaya devam etsin. xiaominin donanımı appleın donanımına bin basar. benim imkanım olduğu halde apple ürünleri almıyorum. hem param amarigaya gitmesin hem de kapalı bir sistem neüdüğü belirsiz bir sistem olduğu için güvenilmez. hacklenmekten bahsetmiyorum appleın istediği an istediği cihazı kapatabiliyor olması ve kapalı bir sistem olması yüzünden herşeyimizi dinliyor olabilirler. paranoyak mıyım? hayır gerçekçiyim. milyonlarca cihaz satacaksınız kimsenin özel bilgisini kayıt etmeyeceksiniz gerçekçi olmak lazım. ayrıca sırf güzel görünüyor diye 5bin tl fazladan para vermek enayilikten başka birşey değil.