Kullandığım son 3 telefon Xiaomi marka. Gayet memnunum fiyat performans ürünü. Bugüne kadar tek bir sorun yaşamadım telefonla ilgili. Yeni model aldığımda yine bu markanın üst seviye telefonunu alacağım.