ilk çıktığında iphone 7 aldım 2300TL para ödedim halen sorunsuz kullanıyorum.
Telefonum bozulur veya başına bir şey gelirse yine gider iphone 7 alırım ihtiyacımı karşılıyor, kullandığım uygulamalar desteklediği sürece alt model de almam üst model de.
Zenginlik göstergesi ile alakası var mı bilmem ben ihtiyaç durumu olarak değerlendiriyorum.