her malın bir alıcısı bulunur. evet gerçekten böyle.. paramparça olmuş arabayı bile satın almak isteyen bulunur (bkz. hurdacılar)
eskiden samsung iphone alternatifi uygun fiyatlı ürünler çıkarırdı insanlar samsung tercih ederdi ve samsung fakir telefonuydu. şimdi bayrağı xiaomi devraldı.
piyasada talep varsa o talebe karşılık arzda oluşuyor. apple konumu itibariyle o talebi karşılayamaz yoksa mevcut paralı müşterilerini kaybeder. samsungda üst kademeye yöneldi meydan doğal olarak xiaomi vb. firmalara kaldı