Merhaba, memleketim olduğu için dün 1 adet hem SMS onay alırım hem WhatsApp'da kullanırım hem de oraya gittiğimde kullanırım diye A1 operatöründen sözleşme imzaladım ve hattı teslim aldım. Sorum şudur; Yıllık ne kadar öderim sizce açık kalması için?