hiç bir zaman son çıkan telefonu alayım diye bir derdim olmadı bütçeme uygun olan telefonu araştırıp alıyorum. İlk akıllı telefonum Samsung S3 dü ardından Lumia 630 ardından HTC desire 820 şimdide Samsung A5 2017 şuan için telefonumdan gayet memnunum 2.5 sene oldu giderse 2 sene daha kullanmayı düşünüyorum samsung bu telefondan sonra bir çok model çıkarttı daha pahalı ama özelliklerinden kırptı hızlı şarj,type C, Nfc, IP68 , alwaysOnDisplay 2 sene geçti şuan çıkan modellerde bu özelliklerin çoğu yok xiaomi çok iyi modeller üretiyor fakat garanti konusunda şüphelerim oluyor.