Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1600 e note 7 almanız çok daha mantıklıydı
aslında evet note 7 alacaktım. ama bir arkadaşım note 7 nin bazı serilerinde kronik hataların olduğunu ve ona denk gelirsem sorun yaşayabileceğimi söyleyince vazgeçip bunu aldım. bir de ilkez xiaomi kullanacağım. fiyatı biraz daha ucuz olsun istedim