fadosolrelamisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Transfer için ben de uygun bir yer arıyorum, umarım biri yazar. Teşekkürler.
sanırım transfer kampanyası yok hocam işin kötü tarafı 14 gün kalmış bitmesine, çok önem verdiğim bir domain değil ama mecbur bir yerden alıcaz