Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
6 ay önce 1400 liraya Xiaomi A2 Lite 64 MB modelini aldım.
Bütün gün elimde, oyun oynamak hariç her şeyi yapıyorum. Oyun oynamaya vaktim de yok zaten. Şarjı minimum 2,5 gün idare ediyor. Taksit kredi uğraşmadan iphone dahil her telefonu alacak imkanım da var ama aradaki uçuk fark bana ne maddi ne de manevi olarak fayda sağlamıyor.
Fakir değilim, sadece fazlasına ihtiyacım yok.
Telefonu aldığımda iphone yerine xiaomi aldığım için aradaki farkla copenhag'a gidip eşimle 4 gün gezdik, gelirken cebimde 150 euro kaldı. Üstelik iphone ile çekilen nyhavn fotolarına baktım, benim xiaomi ile çektiklerimle aynı. İphone alsaydım belki sadece başkalarının çektiklerine bakardım, xiaomi alınca gittim kendim gezdim gördüm.