Açıkçası telefon bir zenginlik belirtisi değil bana göre. Elbette bazı yeni model cihazlar oldukça pahalı ve göz korkutucu. Fakat bazı insanlar yemek yemeye, bazıları makyaj malzemelerine, bazıları ev eşyalarına tutkuludur ve bunlara yatırım yapar. Bazıları ise teknolojiye tutkuludur. Bazıları ise normal şartlarda ekonomik olarak kendisini zora sokacak olsa bile işi gereği alır çünkü ekmek kapısı ona bağlıdır. Örneğin bir iOS uygulama geliştiricisi hangi aşamada olursa olsun güncel telefonu kullanmak zorundadır bana kalırsa zira oluşabilecek uyuşmazlıklar öncelikle yeni modele göre düzeltilmelidir.