Öyle düşünmemek gerekiyor. S9+ ilk çıktığında aldım.

O günlerde bizimle çalışan bir arkadaşımız Xiaomi bir modelini aldı tam bilmiyorum 8 veya 9 lu bir serini almıştı.

Gayet başarılı bir cihaz bana göre. Toplumda ne yazık ki fiyat/performans cihazları fakir cihazı gibi bir hatalı düşünce var.