Bu zihniyet ancak vizyonu olmayan gösteriş meraklısı insanlarda olur.. Bir şey ihtiyaç için alınır eğer ona ihtiyacanız varsa satın alır kullanırsınız bunun fakirlikle zenginlikle alakası yok.
10.000 TL telefona para verip otobüs ile eve gidende var...