SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/ucretli-tasarim-...-tasarimi.html
Daha önce bu konuyu açmıssınız, şimdi de gelmiş çalıştığınız firma için ücretsiz broşür yaptırmak istiyorsunuz Pes valla
Konuda Çalıstıgım Firma Diye birşe söylediğimi Hatırlamıyorum ?? Farkındaysn Ücretsiz ücretli diyor bir arkadaş geldi şablonları nereden bulacagını söyledi bazısı ücretli olarak teklif etti
bu arada önceki konumdada ücretli yaptırdım lütfen konuyu dagıtmayın..



SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/ucretli-tasarim-...-tasarimi.html
Daha önce bu konuyu açmıssınız, şimdi de gelmiş çalıştığınız firma için ücretsiz broşür yaptırmak istiyorsunuz Pes valla
Ve Ücretsiz brosur yaptırcam diyede bastırmadım farkındaysan zaten kısmede babasının hayrına bedava yapmaz ..
şablon için sordum bırkac arkadaş nerden temın edeceğimi yazdı yardımcı oldu zaten hocam
Size Pes valla Nasıl okumussunuz nasıl anlamıssınız