Eğer parayı teklif eden gerçekten de yakın bir arkadaşınsa, direk siteye ortak olsun derim ben. Ama dediğim gibi yakın arkadaşınsa dost gibiyseniz öbür türlü 3k için bırakmaya değmez..
Yakın arkadaşım fakat ortaklık yapınca malum işler hep birinin üstüne kalıyor onun için en güzeli ya devam ya tamam demek

3k için değmez diyor çoğu kişi galiba haklısınız hocam..
kullandıgınız yazılımı merak ettim hocam
Flarum hocam yazılım beta aşamasında bir script