bonecrunching adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer parayı teklif eden gerçekten de yakın bir arkadaşınsa, direk siteye ortak olsun derim ben. Ama dediğim gibi yakın arkadaşınsa dost gibiyseniz öbür türlü 3k için bırakmaya değmez..
Yakın arkadaşım fakat ortaklık yapınca malum işler hep birinin üstüne kalıyor onun için en güzeli ya devam ya tamam demek 3k için değmez diyor çoğu kişi galiba haklısınız hocam..

wmalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullandıgınız yazılımı merak ettim hocam
Flarum hocam yazılım beta aşamasında bir script