İyi yine kurtarmışsınız geçmiş olsun.
Bizimde vardı hem kuşumuz hem kedimiz. Geçen yıl bayramda telaşla çıkınca salonun kapısını açık unutmuşuz, biz gelene kadar hırpalamış kedi, kuşumuzu. Bir süre psikolojisi bozuldu kuşun 2 hafta kadar uçamadı sağa sola sindi. Ama toparlandı daha sonra, bu yıl ise maalesef köpeğimizden kurtulamadı. Ben uyurken o da salona girmiş, yememiş, diş izi yoktu, kan yoktu, sadece oyun oynamak istemiş ama maalesef narin hayvan bunu kaldıramamış patileri arasında can vermiş. İki farklı türü beslerken çok daha dikkatli olmak gerekiyor.. Umarım tekrarı yaşanmaz.
Aynen hocam insanlık hali unutuyor insan sonucu kötü bitebiliyor. İkisinden de vazgeçilemiyor, vazgeç demek kolay da insan bağlanıyor.