Yakınım, orayı gördüm konumu e5'e yakın hocam başka sormak istediğin birşey varsa imzamda numaram yazıyor
Haramidere e5 kenarında. Oturanları bilmem.
Residence olunca günlük kiralık çok oluyor. Aile ile oturacaksanız iyi araştırın.
Regnum astrum diyede geçer.
Hocam bekarım, tek kalıcam günlük işler çok mu oluyor, sıkıntı çıkar mı? Kamu personeliyim.