Dün sözleşmemi telekurye ile imzaladım. Bugün kart şifresi sms ile geldi.

YKB hesabıma e-turuncu(2 hesap açık geliyor biri sanırım normal turuncu hesap diğeride e-turuncu) hesaptan eft gönderdim. Eft ücreti alınmadı. Daha sonra alınır mı bilemiyorum fakat şu anlık bir sıkıntı yok.

Bilginize arkadaşlar.