İçgüdüsel olarak dayanamıyorlar hocam maalesef, yapacak bir şey yok. Bizim bahçemizde de 3 tane kedimiz var. 1 tane de muhabbet kuşumuz var. Çok yüksek bir şekilde, tavana asıyoruz kafesi. Ona rağmen kafese zıplamanın yolunu arıyorlar, aşağıda etrafında dört dönüyorlar resmen. Kesinlikle en ufak bir dalgınlığınıza gelmiyor. Affetmezler, aman dikkat.