3 sene kuş ve kedi besledim.
Kedimi kuşumun odasına hiç sokmadım.
Bir kere bile hata yapmadım.
Ama sonunda kuşumu annemlere verdim.
Çünkü hayvanı 3 sene uçuramadım, oynayamadım istediğim gibi.
Daha fazla eziyet olmasın diye annemlere gönderdim orada ilgilensinler diye.
Kedi normal kediliğini yapıyor.

Bir de diğer yandan şunu düşünmekten de kendimi alamıyorum.
İnsanlar garip yaratıklar.
Kedi kuşu yemeğe kalktığında insanlar çok kötü hissediyorlar, kuş ile empati yapıyorlar.
Ama bunu yapan adamlar öğle yemeğinde tavuk yiyorlar )))
Keşke sentetik bir et ya da protein kaynağı bulunsa da şu hayvanları yeme olayından kurtulsak.